Wennen aan de warmte en de tijdzone

24 augustus 2023 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Na een vlucht van 9 uur zijn we gisteren aangekomen in ons hotel op Curaçao.

Allebei zijn we behoorlijk vermoeid van de reis en in het donker konden we niet zien waar we nu eigenlijk terecht waren gekomen.

Na een drankje op het terras rolde we ons bed in en vanochtend om 6.00 werd ik wakker van een vrolijk geluid van een vogeltje. Slapen lukte niet meer.

We hebben geen ontbijt bijgeboekt in het hotel, naar omdat we alles nog mieten wennen, eten we deze ochtend wel in het hotel.

Na het eten zijn we bij het zwembad gebleven. Na het zwemmen, pakken we een verkwikkende douche en regeld Ron een auto, zodat ons vervoer ook is geregeld de komende weken. Tegen de avond lopen we op ons gemak (maar ondanks het gemak, lopen we leeg van het zweet) naar de Jan Thiel Baai, zodat er kunnen genieten van de ondergaande zon. Daarna eten bij de Zanzibar en na het eten wandelen we via het strand terug naar het hotel. Onze eerste dag is om. Morgen worden we om half negen opgehaald en worden we naar het autoverhuurbedeijf gebracht. Daarna kunnen we Curaçao gaan ontdekken.